JellyPages.com

2010. szeptember 26., vasárnap

Szuperpuha krumplis pogácsa

A Konyhalistán Ivett tette közzé ennek a pogácsának a receptjét. Már annyi pogácsát sütöttem, hogy alig van olyan recept, amire elsőre ugrom, de ez ilyen volt. Tegnap egy kicsit későn álltam neki, és már akkor gyanítottam, hogy nem egyhamar készül el, amikor a krumplit feltettem főni. A recept szerint háromszor kellett volna hajtogatni, de akkor éjfélre sem készült volna el, így csak egyszer hajtogattam, és már így is javában ment a Megasztár 5. reklámblokkja, amikor az első tepsi pogácsa elkészült. Olyan finom és könnyű lett, hogy mire a második tepsi is megsült, az első már el is fogyott. Csak néhány darab maradt mutatóban másnapra, és reggel mindenki arról számolt be, hogy nem volt túl jó az éjszakája. Tovább a recepthez >>>

1 megjegyzés:

  1. Nem csoda, hogy elfogyott, nagyon finom:-). Még másnap is. Azt hiszem ez lesz a favorit pogácsám, bár kissé időigényes annak ellenére, hogy tényleges munka nem sok van vele. Annyit változtattam, hogy tettem bele 20-30 deka, ahogy éppen kijön t.ő. rozslisztet, és vajjal csináltam. Már forrón kapkodtuk aki a tepsiből :-)

    VálaszTörlés