JellyPages.com

2010. szeptember 21., kedd

Sültfagylaltos gofri

Norvégiában vettem az első gofrisütőmet 24 évvel ezelőtt (még kimondani is sok). Eleinte szinte minden nap sütöttem vele. A hozzá kapott kis könyvecskében lévő összes receptet kipróbáltam, pedig nem volt egyszerű lefordítani a norvég recepteket magyarra, hiszen akkor még magyar-norvég szótár sem volt. (Ez ma, ismerve a Google Tanslate-t, szinte elképzelhetetlen.) 5 év múlva tudtam meg, hogy itthon nem is wafflenek, hanem gofrinak hívják. Mint ahogy mindent, ezt is meg lehet unni. Az utóbbi években alig használtam a sütőt, pedig most is ugyanolyan finom egy jó kis gofri, mint 24 évvel ezelőtt. Ma már ebben is azt a kis pluszt keresem, ami miatt érdemes lefényképezni és megosztani másokkal is. Nálunk sikere volt. Tovább a recepthez >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése