JellyPages.com

2009. december 11., péntek

Mikrós narancslekvár

A narancslekvárral az a bajom, hogy általában túl keserű az ízlésemhez képest. Legkevésbé az ízlett, amit egyenesen Angliából kaptam. Kuka lett a végzete. Itthon is vettem már, de leginkább mégis csak az ízlik, amit én készítek. Nem azért, mert olyan fantasztikus narancslekvárt tudok főzni, hanem azért, mert olyan ritkán szánom rá magam, hogy a következő főzésig elfelejtem, hogy nem is szeretem olyan nagyon. Ha túlságosan kiáztatom a héját vagy egyáltalán nem teszek bele, nincs meg az a tipikus narancslekvár íze. Ahogy most készítem, az még nekem is ízlik. Van benne héj, meg finom narancs íz, mégsem zavaró a keserűsége. Ezt a mikrós lekvárt akkor készítettem először, amikor megtetszett egy recept, amihez ez kellett volna, de 10 évvel ezelőtt még nem lehetett minden sarki közértben kapni (talán ma sem), úgyhogy kényszer szülte. Azóta mindig így készül. Igaz, hogy nem túl nagy mennyiség, de 2 hétvégi reggelire pont elég, ha nem akarok semmi narancslekvárosat sütni. Már vagy 2 hónapja találtam egy receptet, amit mindenképpen ki akartam próbálni, de nem volt narancslekvárom hozzá, most van, de most meg a receptet nem találom.:( Gondolom nem fog megromlani ez a kis üveg lekvár, mert ha másra nem is, majd a karácsonyi kalácsra lesz mit kenni. Tovább a recepthez >>>

1 megjegyzés:

  1. Szerintem ez nagyon finom lehet.Ki fogom próbálni,mert szeretem a narancslekvárt,pont azért mert édes-kesernyés.

    VálaszTörlés