JellyPages.com

2009. december 21., hétfő

Almás-gesztenyés bejgli

Vészesen közeleg a karácsony és én még nem tartok sehol az előkészületekben, ráadásul 23-án egy szomorú esemény miatt vidékre kell utaznunk, így csak 2 napom maradt a készülődésre, és még ma is dolgozom. A hétvégén sikerült a bejglit megsütnöm, de azt is 2 részletben. Pénteken este a tésztát és a töltelékeket készítettem el, szombaton meg sikerült megsütnöm.:)
Én leginkább a gesztenyés bejglit szeretem A megszokott receptem nagyon finom, de pár nap múlva már egy kicsit kezd kiszáradni, míg a többi töltelék nem, ezért egy kicsit variáltam rajta, így nem csak finom lett, de állagra is jobban tetszik. Minden más a megszokott receptem szerint készült idén is, így most csak a töltelék az új a receptben. Tovább a recepthez >>>


2 megjegyzés:

  1. Kedves Aliz!2-3 eve ugyanazt a recit hasznaltam bejglinek,de most megfogott ez a tied.Ugy dontottem kiprobalom ezt es igy.Remelem legalabb fele-ennyire sikerul az enyem.Amugy regota nagy rajongod vagyok,igy batorkodom ezt is elkesziteni:)Nagyon szepek es gusztak.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Edó! Köszönöm szépen.Remélem ízleni fog.:)

    VálaszTörlés