JellyPages.com

2010. június 12., szombat

Narancsszörpös-túrós szelet


Ezt a sütit már nem is emlékszem, hogy mikor készítettem utoljára, de amikor először a kezembe jutott a receptje, már több mint 10 évvel ezelőtt, nagyon sokszor szerepelt az étlapunkon, és nem csak narancsszörppel. Mivel számtalan helyen megtalálható már a neten, ezért nem is terveztem, hogy nálam is meglegyen. Hogy mégis megsütöttem, az Rékának köszönhető, aki kíváncsi volt arra, hogy én hogyan készítem, mert egy jó ideje csak az én receptjeimet próbálgatja. Ki tud egy ilyen kedves kérésnek ellenállni? Én nem. Elővettem azt a bizonyos, 20 évvel ezelőtti határidő naplót, amibe azóta is írogatom a kedvenc receptjeimet, és megnéztem mi alapján készítettem éveken keresztül ezt a sütit. Akkor még nem hívták Mirinda szeletnek, Fanta sütinek, Üdítős szeletnek, meg még ki tudja, hogy azóta milyen nevet nem adtak neki, a könyvemben egyszerűen csak Narancsszörpös-túrós torta néven szerepel. Az elsőket én is tortaformában sütöttem, később meg tepsiben, így lett belőle szelet. Még mindig nagyon finom.

Tovább a recepthez >>>

1 megjegyzés: