JellyPages.com

2010. június 20., vasárnap

Fejtett bableves

Rég volt ilyen jó hétvégém, már ami a főzést illeti, ugyanis csupa olyasmit főztem, ami már fent van az oldalamon. Annyit piszkálódnak, hogy ritkán sütök rántott húst, most megkapták. Mindenki azt, amit a legjobban szeret. Nálunk első számú kedvenc a csirke. Párom rántott csirkecombot kapott, mégpedig egyben, nem külön alsó és felső részt, én a csontos csirkemellet szeretem úgy, hogy a fél mellről levágok egy nagyobb szelet filét, és ami a csonton marad, azt rántom ki, míg a többiek a csont nélküli darabokat részesítik előnyben. Ezt még megtetéztem néhány rántott csirkemájjal is. Mindehhez sült újkrumplit készítettem, füstölt sonka ízű sülkrumpli fűszerrel megszórva, és hozzá uborkasalátát tejföllel, kis pirospaprikával A desszert brownie volt fagyival. Bármilyen különleges ételt is készítek, nem látok annyi elégedett arcot az asztal körül, mint egy ilyen egyszerű ebédnél.
Hogy valami új is felkerüljön az oldalamra, előszedtem egy tavalyi receptet. Lassan úgyis itt van a fejtett bab szezonja. Tovább a recepthez >>>

3 megjegyzés:

  1. Megértem, amiről írtál, van ez így máshol is:) a férjem gyakorlatilag minden kísérletemet megeszi és szereti is, de néha felsóhajt, hogy süthetnél egy kis rántott húst...

    VálaszTörlés
  2. Úgy látszik ezzel a legtöbb gasztroblogger családja így lehet. Egy ideig élvezik a változatosságot, de közben vágynak a régi megszokott kedvencekre.:)

    VálaszTörlés