JellyPages.com

2010. április 1., csütörtök

Svéd húsgombóc

Eddig valahogy a Svéd húsgombóc elkerülte a konyhámat. Pont olyan gyakran járunk ahhoz az IKEA-ba, hogy ne unjuk meg, ezért eddig nem is éreztem kényszert arra, hogy otthon is elkészítsem. Most azonban elérkezett az alkalom, mert mindenképpen ki akartam próbálni azt a receptet, amelyet Krisztina küldött nekem, aki már nagyon régóta Svédországban él. Kicsit hosszú a leírás, de ez ne riasszon vissza senkit, ugyanis az elkészítése nem olyan hosszadalmas. A barnamártás és az áfonyaszósz receptjét más ételekhez is fel lehet használni. Vasárnapi ebédre készült ez a finomság, amikor a lányomék is nálunk ebédeltek, és meglepetésnek szántam. Ez sikerült is, mert kiderült, hogy a lányom nem szereti. Az IKEA-ba nem jár velünk, otthon még nem főztem ilyet, így fogalmam sem volt róla. Az is kiderült, hogy amikor svéd iskolába járt (Finnországban), hetente többször ezt kapták ebédre, túl sokszor ahhoz, hogy már ne szeresse. Csak az emlékei lehettek rosszak, mert ahogy láttam rendesen fogyasztott belőle.:) Tovább a recepthez >>>

1 megjegyzés: