JellyPages.com

2011. szeptember 8., csütörtök

Hidegen kelesztett túrós pogácsa


Ki nem szereti a pogácsát? Van egyáltalán magyar ember, akit hidegen hagy egy tál frissen sült pogácsa? Nehéz elképzelni, bár amióta elterjedtek a „fornettiféle” üzletek, azóta már talán veszített egy keveset abból az értékéből, hogy otthon készül, és nem túl gyakran. Sokat emlegetem szeretett nagymamámat, aki nem csak a rétes nagymestere volt, hanem a pogácsáé is. Szinte a semmiből is tudott ízletes pogácsát sütni. Amikor gyerek voltam a régi gázsütőben egyszer meg kellett fordítani a tepsit, mert a belső fele jobban sütött, így alig vártam a fordulót, mert ilyenkor gyorsan kikaptam egy félig sült pogácsát, és még forrón megettem. Mindig attól féltett, hogy valami bajom lesz a forró kelt tésztától, de nem lett, és még ma is az első kisült pogácsát úgy eszem meg, hogy más még hozzáérni sem tud. Már több mint 20 pogácsa receptje van az oldalamon és nagyon örülök, ha egy újat kipróbálhatok.  Ez is ilyen volt, és nagyon finomra sikerült. Tovább a recepthez>>>  

1 megjegyzés: