JellyPages.com

2011. szeptember 3., szombat

Banános-narancsos palacsinta

Mi sem bizonyítja jobban, hogy édesszájú vagyok, mint az, hogy ez a 300. édesség recept az oldalamon. 5 év alatt sikerült ezt szép kis mennyiséget elkészítenem. Ha belegondolok, hogy a receptek egy része többször is az asztalunkra került, így nem csoda, hogy mostanában a diétásabb édességek felé kell(ene) kacsintgatnom. Irigylem azokat, akik nem szeretik az édes ételeket, és hidegen hagyja őket minden édes-krémes-csokis-habos csoda. Ehhez nekem újra kellene születnem, mert hosszabb-rövidebb ideig képes vagyok leszokni az édes ízekről, a csokifélékről, de végleg biztos nem, így aztán a jövőben is számíthattok új receptekre ebben a kategóriában is. Tovább a recepthez>>>

1 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet ez a palacsinta:) Sajnos én sem nagyon tudok ellenállni az édességeknek, meg a család sem, így igen gyakran készül valami finomség. Csak a palacsintasütést útálom, nagyon, de a palacsintát szeretem.

    VálaszTörlés