JellyPages.com

2010. február 17., szerda

Kókusztejes csirke


Amikor először kóstoltam friss kókusztejet Indiában, még valamikor az időszámításunk előtt, nagy csalódás volt. Én valamilyen hófehér, sűrű, édes, nagyon kókuszízű italt vártam, és nem egészen azt kaptam. Úton-útfélen árusították a friss, cikkekre vágott, hófehér kókuszdiót, ami a kókuszreszelékhez szokott ízlésemnek nagyon tetszett, de a kókusztej nagy csalódás volt. A fiam 2 éve elvégzett egy mixersulit, és egész nyáron koktélokat gyártott. Annyi kókuszszirup kellett neki, hogy jobbnak láttam megvenni a kókusztejport és magam készíteni, mert a készen vett szirup nem éppen olcsó. Azóta minden ehhez hasonló ételt poros kókusztejjel készítettem, kivéve most, mert már nagyon régóta árválkodott a kamrapolcon egy dobozos. Nagyon jól sikerült. Tovább a recepthez >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése