JellyPages.com

2015. december 9., szerda

Fatörzs torta

Az utóbbi időben semmire sincs időm.:( Készül egy-egy új étel, de a receptírásra és a képek szerkesztésére, már alig marad idő. Kicsit lanyhult a lelkesedésem, de remélem ez csak átmeneti állapot, hiszen 10. éve az életem egy jelentős részét fordítottam a weboldalamra, hisz ez volt a fő hobbim. Mostanában többnyire a régi receptjeimből válogattam, így ritkábban készítettem teljesen új ételt. Ezt a tortát még tavaly karácsonykor sütöttem, de eddig még nem tettem fel az oldalamra. Most újra aktuális lett. Tovább a recepthez.

2 megjegyzés:

  1. Szia, szerintem nagyon sokan látogatnak az oldaladra, én is többek között.
    szia, Ági

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági!
    Köszönöm szépen, nagyon örülök a látogatásodnak.
    Aliz

    VálaszTörlés