JellyPages.com

2011. november 21., hétfő

Sajtos palacsinta levesbetét

Van egy étterem, ahol mindig palacsintabetétes erőlevest eszem, mert nagyon szeretem, amikor a forró levesben nyúlik a sajt. Teljes egyszerűséggel az üres sós palacsintákat felszeletelve a csészébe rakják, megszórják reszelt sajttal és erre merik rá a forró levest. Ezt a variációt már kipróbáltam itthon is, de most annyit változtattam rajta, hogy a kisütött palacsintára szórtam a sajtot, majd félbe hajtottam és még egy kicsit így sütöttem. Jól összeragasztotta a sajt a palacsintát. Ezután ujjnyi csíkokra szeleteltem és ezt tettem a forró levesbe tálalás előtt.  A másik variáció szerint a palacsintákat még a serpenyőben megszórtam sajttal, a lapát segítségével feltekertem. Így is jól összeolvadt a forró palacsintasütőben. Ezután rézsútosan csigákra szeleteltem. Ez a megoldás nagyon jól is mutatott, persze lencsevégre pont nem ez került. Tovább a recepthez>>>

1 megjegyzés: