JellyPages.com

2011. január 10., hétfő

Bugyros palacsinta

Lehet, hogy a látvány is laktat, mert ez csak 3 db palacsinta, 3 féle töltelékkel, egy kis vaníliaszósszal, és mindenkinek elég volt. Ismerve a családom palacsintaigényét, ez nagyon szerény mennyiségnek tűnik. Készült citromos-mézes párolt körtés, meggyes és túrós. Ha ezt egyszerűen feltekerve adom az asztalra, biztos hogy nem lett volna elég, a korábbi tapasztalatok alapján. Így tálalva sokkal többnek tűnt és elég is volt. Úgy látszik, hogy ha spórolni akarok a mennyiséggel, akkor több időt kell fordítani az a tálalásra.:) Tovább a recepthez >>>

5 megjegyzés:

  1. Aliz!
    Csodálatosan néz ki, nagyon szép a tálalás.
    Már megyek is innét, mert mától ilyeneket még néznem sem szabad:-)))
    Itt vagyok újra elérhető:
    http://gesztenyeblog.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukik!! És ahogy írtad, a tálalással nagyon lehet manipulálni!:)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jól néz ki!
    Én a zöldséges változatát ismerem, az hagymaszárral van összekötve:-)

    VálaszTörlés
  4. Mindenkinek köszönöm szépen.:)

    Gesztenye!
    Nagyon klassz az új blogod.:)

    Citromhab!
    Én már kötöttem össze félig főzött spagettiszállal is, de most kipróbáltam palacsintával. Ha elég vastagra sütöm, nem szakad szét, úgyis csak annyira kell megkötni, hogy ne essen szét.

    VálaszTörlés