JellyPages.com

2011. január 16., vasárnap

Áfonyás banánleves

Ennek a levesnek a receptjét pénteken olvastam először a transindex.ro oldalon. A hétvégén azonnal ki is próbáltam. Nagyon kellemes, pikáns leves. Kivételesen nem néztem körül a neten, hogy még hol található a leves leírása. Többnyire azokat a recepteket keresem, amelyek nem köszönnek vissza minden második blogban, kivéve azokat, amelyek annyira megtetszenek, hogy azonnal ki szeretném próbálni. Már feltettem a receptet az oldalamra, amikor beírtam a keresőbe. Meglepődtem, mert szinte csak én nem készítettem el idáig, pedig ez egy olyan leves, amire azonnal rákattanok, ha látom. Nem is értem, hogy hogy kerülte el eddig a figyelmemet. Szinte mindegyik recept friss áfonyát ír, de szárítottal is nagyon finom lett. Tovább a recepthez >>>

8 megjegyzés:

  1. Aliz!
    Még én sem készítettem ilyen levest, de ami késik nem múlik:-)
    Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  2. Aliz!
    Szeretném megkérdezni, hogy tudtad szétválasztani a jobb oldali sávban a címkéket és a recepteket?
    Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsi!
    1. Tervezés
    2. Modul hozzáadása
    3. Cimkék +
    4. Címnek beírni: Receptek
    5. Megjelenítéshez: kijelölt cimkék gomb
    6. Megjelenítés: lista gomb
    7. Kijelölt cimkék alatt szerkesztésre kattintani, ott tudod beállítani, hogy a meglévő cimkéid közül melyek kerüljenek be a receptek alá (amikor beirsz egy receptet, a cimkék között mindig szerepeljen egy "receptek" felirat is!)
    8. Rendezés: betűrend
    9. Megjelenítés: lista
    10. Címenkénti bejegyzések számának megtekintése
    Nagyjából ennyi, persze máshogy is bejelölheted, én így csináltam.

    Én is kérdezek.:) Hogy kell az "Észrevételeket" beállítani?

    VálaszTörlés
  4. Aliz!

    Nagyon szépen köszönöm, ma kipróbálom, remélem sikerül:-))
    1. Tervezés
    2. Modul hozzáadás
    3. Bal oldalt a legnépszerűbb elemek, ezek közül a recent comment -et adod hozzá. Ezt át lehet nevezni megjegyzésnek, bárminek, meg be lehet jelölni, hogy hány kommenet legyen.
    4. Utána oda húzod, ahol szeretnéd látni a tervezésben.
    5. Nem rögtön látszanak a komenetek, kis idő alatt frissül.

    A kommeneteket meg tudod nézni ha pl. a tervezésre kattintasz és a bal felső sorba a legelején ott van, hogy megjegyzések, arra kattintasz és az összeset látod.

    Remélem én is tudtam segíteni.
    Köszi még egyszer!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is sikerült, köszönöm szépen.:)

    VálaszTörlés
  6. Én még csak étteremben ettem de nagyon finom volt majd otthon is kipróbáltam és mindenkinek ízlett itthon!

    VálaszTörlés