JellyPages.com

2010. július 19., hétfő

Szülinapi torta II.

Ennél sokkal találóbb nevet is adhattam volna neki, de nem jutott eszembe semmi szolid, márpedig igyekeztem, hogy ne verje ki a biztosítékot senkinél sem, mint pl. a Cicitortám. Még mielőtt újabb felháborodott megjegyzést kapnék érte Névtelen kedves olvasómtól. szeretném megjegyezni, hogy ismét nagy sikert arattam vele családi körben. A 90 éves nagypapának különösen tetszett.:)
Egy kép a "gyerekről" a torta társaságában.
Tovább a recepthez >>>

6 megjegyzés:

  1. Nahát,ezen jót derültem!!Nagyon ötletes vagy!A névtele.nnel meg ne törődj!Nem kell ide jönnie látogatóba.Senki nem hívta.Nem muszály nézegetnie,ahogyan azt írtad is!
    Ügyes vagy!Nagyon tetszik a kreativitásod és az,hogy vagány vagy és bevállalod!!!Végülis ez az egész egy vicces dolog,amin sokan jót derülnek,ráadásul a szülinapos boldog is tőle,ami a legfontosabb.Akkor meg mindenki más elmehet máshova nézelődni.Az lenne a nagyon ciki,ha a szülinapost megsértetted volna ezzel.Akkor lehetne mit aprítani a tálba de így...

    VálaszTörlés
  2. Ez valami csúcs lett, még férjem is örülne neki :)))))))

    VálaszTörlés
  3. Én nem az a "névtelen" vagyok. Én "csak" gratulálni tudok mindkét tortához. A gyerekeid büszkék lehetnek rád, hogy ilyen fiatalos gondolkodású édesanyjuk van:-))) Az álszent, sznob emberek - akik valószínűleg nem értik a viccet - meg ne nézegessék a blogodat! Szép napot! Anita

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ildikó, Bianka, Anita!

    Köszönöm szépen a kedves hozzászólásokat.:) A honlapomon nem volt ilyen egyértelműen pozitív a látogatók véleménye, már ami a témát illeti.:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a tortához is de főleg a "gyerekhez".
    Anita

    VálaszTörlés
  6. Kedves Anita!
    Köszönöm szépen, és örülök, hogy ezt írtad, mert benne sokkal több "munkám" fekszik, mint a tortában.:)

    VálaszTörlés