JellyPages.com

2010. július 28., szerda

Baconos grízes tészta

A grízes tészta is olyan, mint a káposztás - és a túrós tészta. Sósan is, és édesen is nagyon finom. Nálunk a párom csak édesen eszi ezeket a tésztaféléket, míg a fiam és én vegyesen. Felét sósan, szalonnával, borssal (melyiket hogyan), míg a másik felét porcukorral, hiszen mindkét változatát egyformán szeretjük, éppen ezért nehéz a választás. A fiamat még az sem zavarja, ha a tésztát a kisütött szalonna zsírjában forgatom meg, mielőtt ráteszem a tejfölt és a túrót. Szerinte attól a kis szalonnás íztől nem lesz rosszabb a porcukros változat sem. Én azért a vaníliás ízt jobban szeretem párosítani a túróval. Bár az is igaz, hogy engem se zavar, ha a megborsozott káposztás kockára teszem a cukrot. A grízes tésztát eddig mindig porcukorral és lekvárral ettük, de a párom nem nagyon lelkesedik érte, így kipróbáltam sósan és szalonnával. Nekem nagyon ízlett, bár nem tudtam eldönteni, hogy mivel együk, mi illik hozzá, de mire kitaláltam volna, már el is fogyott, csak úgy magában. Tovább a recepthez >>>

1 megjegyzés:

  1. Aliz!

    De jó, így még nem is hallottam, nagyon szeretem ki kell ezt is próbálni :-)

    VálaszTörlés