JellyPages.com

2016. május 1., vasárnap

Narancsos rakott palacsinta

Az utóbbi időben az egyik családtagom miatt a tejes ételeket mellőzni kellett, így csak buborékos ásványvízzel készítettem palacsintatésztát. (Tudom, hogy sokan eddig is így készítették, de én mindig fele-fele arányban használtam tejet és vizet). Azt tapasztaltam, hogy így a palacsinta sokkal könnyebb lett, és az ízén nem is lehetett érezni, hogy csak vízzel készül. Gondoltam, kipróbálom szénsavas narancs ízű üdítővel is. Mivel a palacsintatésztát én mindig folyékony édesítővel ízesítem, a són kívül, hogy a palacsinta ne kapjon le, ezért az üdítő light változatát használtam. Még önmagában is finom lett. Az első néhány palacsintát elkóstolgattuk, a maradékból meg rakott palacsintát készítettem. Tovább a recepthez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése