JellyPages.com

2013. február 22., péntek

Tojásrántotta muffinformában

Szeretem nézegetni a gasztro oldalakat, mert mindig találok valami jó ötletet. Ezt a Nosaltyn láttam, és mindjárt ki is próbáltam. Annyira egyszerű, hogy nem is értem miért nem jutott eszembe már valami hasonló. Teljesen zsírmentesen meg lehet sütni, mégsem hiányzik a zsiradék, ha diétás étrendbe akarom beilleszteni. Nagyon jó szendvicsbe, de mikróban megmelegítve még a reggeli rántottát is helyettesítheti, főleg az irodában, ahol azért nem igazán lehetne frissen sütni. Nem utolsó sorban kitünő feltét lehet belőle pl. egy spenótra. A hűtőben napokig eláll, csak elő kell venni. Még felkockázva levesbetétként is megállná a helyét egy húslevesben. Ízesíteni meg bármivel lehet, amit csak szeretünk egy tojásrántottában. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a receptre. Tovább a recepthez és a képekhez>>>

1 megjegyzés:

  1. En is regota szemezek a recepttel, de most jott el a pillanat,hogy ki kell probalnom :)

    VálaszTörlés