JellyPages.com

2011. december 1., csütörtök

Töpörtyűs-burgonyás pogácsa

Találtam egy olyan pogácsareceptet, ami véletlenül bekerült abba a mappába, amiben a netre már felkerült receptjeimet őrzöm. Van már vagy 5 éve, hogy először elkészítettem, de egy kissé hiányosak voltak a képek. Kapóra jött a hétvégi vendégség, így újra elővettem a receptet. Már el is felejtettem, hogy milyen finom. Gondolom, hogy a töpörtyű minősége is számít, de ez a pogácsa nem olyan, mint a megszokott töpörtyűs pogácsák. Nem zsíros, nincs határozott töpörtyűs íze, a burgonya miatt meg olyan könnyű, hogy majdnem elszáll. Jó nagyokra keltek az amúgy is nagyobbra szagatott pogácsák, és mindenkinek nagyon ízlett. Nem tettem bele a són kívül más fűszert, de ízlés szerint lehet borsozni is. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése