JellyPages.com

2011. augusztus 2., kedd

Zsemlegombóc

A vadashoz nálunk a zsemlegombóc az elvárás. Néha ugyan próbálkozom krumplifánkkal, és a maradék szósz még csak-csak elmegy kifőzött spagettivel, de csak akkor. Sokáig csak gombócokat készítettem, amit ha egy kicsit túlfőztem, az ízét is kifőztem belőle. Olyan is előfordult, hogy nem találtam el jól, és az első szétesett. A folpack fóliában való főzés a legbiztosabb módszer arra, hogy ne szívja meg magát vízzel, hogy biztosan ne essen szét, és az íze is benne maradjon. Kezdőknek mindenképpen ezt ajánlom, mert elronthatatlan. Többféle elkészítési módja is van, nekem ez vált be a legjobban.

Tovább a recepthez>>

1 megjegyzés:

  1. Ezt a fóliában főzős módszert még nem ismertem. Köszönöm a tippet, mert nagyon szeretem a zsemlegombócot, legközelebb így fogom megpróbálni.

    VálaszTörlés