JellyPages.com

2011. június 24., péntek

Sonkás csirkenyárs


Megint takarítottam a gépemben. Még mindig tele van olyan receptekkel, amelyek már nagyon régóta egy mappában gyűlnek, de mindig találtam egy jobbat vagy aktuálisabbat, amit feltettem az oldalamra. Sok olyan van, aminek a receptje hiányzik, és hiába látom a fázisfotókon, hogy mi került bele, a pontos mennyiségre már nem emlékszem. (Ez a hátránya, ha valaki folyton improvizál, és olyan rendetlen, hogy nem írja fel azonnal, hogy mit tett bele. Mire leszedem a gépről a képeket, már nem mindig emlékszem, hogy miből mennyit tettem bele.) Úgy döntöttem, hogy amelyikhez a recept is megvan, azokat mind felteszem, még úgy is, hogy a képek minősége hagy némi kivetnivalót, hiszen a régebbi gépeim gyengébbek voltak. Az elkövetkező hetekben így több régi receptet is felteszek az oldalamra. Ez sem tegnap készült. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése