JellyPages.com

2010. november 29., hétfő

Mogyorókrémes brownie

Az elmúlt 3-4 napot kivettem. Nem csak a munkahelyemen, hanem konyhában is, ugyanis elmentünk egy hosszú wellness hétvégére. Felszerelkeztünk laptoppal, mobil internettel, és még wifi is volt a szobában, de még csak ki se nyitottam a gépet. Hosszú idő óta először mentem úgy szabadságra, hogy nem érdekelt, hogy hányan látták az oldalamat, meg kérdezett-e valaki valamit. Most, hogy újra itthon vagyunk és bekapcsoltam a gépet, azonnal visszatért minden ez irányú érdeklődésem, és most már sajnálom, hogy legalább a gasztro oldalt nem néztem meg naponta egyszer, hogy képben legyek, hogy ki mit főzött a hétvégén. Lemaradtunk az első hóesésről, mert Kalocsán egész hétvégén nem esett hó, csak egy kevés eső, és csak a TV-ben láttuk, hogy az ország egyes részein milyen hó problémával küzdenek. Lemaradtunk az első adventi vasárnapról, nincs még adventi koszorúm, és egyáltalán...semmilyen karácsonyi hangulatom. Ma már azért főztem egy késői ebédet, de a képek még a gépben vannak, így újra a tartalékhoz nyúltam és egy régebbi sütireceptet tettem fel. Tovább a recepthez>>>

4 megjegyzés:

  1. Aliz!
    Még mogyorókrémmel nem próbáltam, nagyon jól hangzik, meg elég fogyókúrásnak is kinéz :-)))
    Érzem az ízét:-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet
    És igen az emberre ráfér a szabadság

    VálaszTörlés
  3. Ejha, nagyon jól néz ki! Megint egy remek recept!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a hozzászólásokat.:)

    VálaszTörlés