JellyPages.com

2010. október 14., csütörtök

Kókuszos almás

Néha régi újságokban kincsekre bukkanok. Egy 1994-es Magyar Konyhát forgatva találtam rá erre a receptre. Ez egy igazán finom és nagyon gyorsan elkészíthető sütemény. Bekapcsoltam a sütőt, és mire felmelegedett, már a tepsibe volt a tészta. Majdnem az összes elfogyott, még mielőtt kihűlt volna. Melegen nem nagyon lehetett érezni a kókusz ízét, de abban a néhány megmaradt szeletben másnap már elég intenzíven. Talán még finomabb is volt, mint frissen. A sok almától szaftos, puha, és nagyon finom lett. Csak dupla mennyiséget érdemes készíteni, olyan jó. Tovább a recepthez >>>

2 megjegyzés:

  1. Aliz!

    Annyira könnyűnek látszik a tésztája, köszi a receptet.
    Én is szeretek régi újságok között kutakodni :-)))

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye!
    Be akarok kötni megint egy adag régi Magyar Konyhát, így összeválogattam az évfolyamokat, és annyi kincsre bukkantam már megint, hogy legszívesebben mindet elkészíteném, csak kevés rá az alkalom, meg mindig jön valami saját ötlet is, amit ki KELL próbálnom.:)

    VálaszTörlés