JellyPages.com

2009. november 22., vasárnap

Mézes-fűszeres tej


Engem is megcsapott a Karácsony szele. Mindez reggel történt a konyhába lépve. Elő is vettem a télapós és karácsonyos bögréket, mert év végéig ebből isszuk a reggeli kakaót és teát, persze csak hétvégén, mert reggel fél 7-kor, amikor indulunk a munkába, nem igazán szoktunk se teázni, se kakaózni. Ez a hétvégék privilégiuma. Karácsonykor meg nem kakaót iszunk, hanem mézes-fűszeres tejet. Nem különösebben komplikált a recept, hiszen a tejen, a mézen, a Mézessütemény fűszerkeveréken és a narancshéjon kívül legfeljebb egy kis tejszínhab kerül a bögrékbe, mégis olyan karácsonyvárós hangulatot árasztott, hogy még a papír és a ceruza is előkerült, hogy legalább a nevek felkerüljenek a megajándékozandók listájára, bár ajándékötletünk még nincs is. Tovább a recepthez >>>

2 megjegyzés:

  1. Aliz!

    Nagyon guszta, a receptet is megnéztem.
    Hol lehet ilyen narancshéj vágót venni? Nagyon szuper!
    Amit kérdeztél, az aldiban vettem.

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye!
    Köszönöm szépen.:)
    Most nem tudnám megmondani, hogy hol vettem, mert olyan sokat kerestem, annyi helyen néztem meg, de most nem jut eszembe, mert már majdnem 1 éve sikerült kapnom.Ha beugrik megírom.

    VálaszTörlés