JellyPages.com

2011. január 13., csütörtök

Somlói galuska



 A Somló galuska az egyik legnépszerűbb édesség a családunkban és a baráti körünkben. Nem mindegy, hogy hogyan készül. A Somlói galuska nem egy gyűjtőnév, ami alá befér minden olyan édesség, ami piskótából, csokiszószból és tejszínhabból áll, bár néha az az érzésem, hogy sokan így gondolják. Ha már ilyesmit készítek, akkor nem sajnálom rá az időt, megsütöm a háromféle piskótát, meg krém is kerül a lapok közé, mert megérdemli, hogy megadjuk neki a módját. Ezt a receptet még 2 évvel ezelőtt találtam Ildike honlapján, és még akkor elkészítettem. Nem is értem, hogy eddig miért nem tettem fel. Ez egy kicsit eltér az eredeti Somlói galuska recepttől, de  nagyon finom. Készítettem már ennél egyszerűbben is, de néha érdemes egy kicsivel több időt is rászánni. Az elismerések úgyis feledtetik velünk azt a kis plusz munkát a konyhában. Tovább a recepthez >>>

3 megjegyzés: