JellyPages.com

2012. január 22., vasárnap

Egészben sült pecsenyekacsa

Nemrég valaki kacsareceptet keresett nálam, és kissé szégyenkezve válaszoltam, hogy azt hiába is keres. Sajnos én nem szeretem. Gyerekkoromban voltak kiskacsáink, és én játszótársakat láttam bennük, nem élelmiszert. A sárga pelyhes kiskacsák nagyon aranyosak, sajnos közül nem sok érte meg a pecsenyének való kort. Mindegyiknek neve volt, így elképzelni sem tudtam, hogy megegyem. Ettől függetlenül is nagyon válogatós, problémás gyerek voltam, már ami az evést illeti, és még ma sem szeretek sok ételt. Mivel nem olyan régen egy nagyon szépen tisztított kacsába botlottam az egyik üzletben, és nem csak magamra gondoltam, hogy mit szeretek, mit nem, megvettem, és kerestem egy hitelesnek tűnő receptet hozzá. Én nem ettem belőle, de a családom többi tagjának nagyon ízlett. Tovább a recepthez>>>

5 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem szereted a kacsát, s nem is ettél belőle. Nagyon finom. S a kacsád nagyon gusztára sikeredett.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ezt a receptet. Holnap lesz a nagy nap: én is kacsát sütök. Még életemben nem sütöttem. Nagyon izgulok, de elrontani talán nem tudom. Ahogy a tied kinéz: isteni gyönyörű. Drukkolj!

    VálaszTörlés
  3. Elkészítettem. Én zöldségágyon sütöttem. Nagyon finom és szép lett.

    VálaszTörlés
  4. Marika! Nagyon örülök, hogy neked is jól sikerült. Köszönöm szépen a visszajelzést.:)

    VálaszTörlés
  5. Ma beszéltem meg a párommal, hogy a hétvégén sütünk egy egész kacsát a sütőbe.A receptet az interneten néztük.Majd írok, hogy, hogy sikerült.

    VálaszTörlés