JellyPages.com

2009. november 9., hétfő

Gombaporos-tejszínes harcsa

Nem igazán vagyok oda a halas ételekért, de azért el kell ismernem, hogy van néhány ehető is közöttük. A lazac, a fogas, az afrikai harcsa mintha nem is hal lenne. Egy frissen sütött hekk a piacon vagy a Balaton partján még nekem is ízletes falatnak számít. Itthon inkább a szószos, tejszínes, alig halízű halételeket főzöm és a viszonyomat a halhoz az is jelzi, hogy a weboldalamon lévő 650 receptből mindössze csak 8 a halas.
A 8. a címben jelzett halétel egyszerű, gyors és nagyon finom.
A kép nem biztos, hogy eléggé felcsigázza az érdeklődést, de csak ezt az egy darabot tudtam megmenteni a fényképezés számára, mert olyan gyorsan elfogyott.

Gombaporos tejszínes harcsa

Hozzávalók:

70 dkg afrikai harcsafilé
1 cs. gombaleves por
3 dl főzőtejszín

A harcsafiléket féltenyérnyi darabokra vágom és a szeleteket a levesporban megforgatom. Egy kivajazott jénaiba fektetem és leöntöm a tejszínnel.
200 °C-os sütőben megsütöm. Nem sóztam, mivel a levespor sós.
Megjegyzés: pont olyan egyszerű és gyors, mint ahogy leírtam. Nekünk nagyon ízlett.

Képek a készítés folyamatáról >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése