JellyPages.com

2010. február 20., szombat

Madártejes torta

Vannak olyan receptek, amibe az ember gyakran beleütközik a neten, és sokáig csak tervezgeti, hogy egyszer elkészíti. Én így voltam a Madártej szelettel. Mindig igyekeztem egy-egy recept forrását megadni, amennyiben tudtam, hogy honnan származik, de amióta beindult a képlopások elleni küzdelem a blogosok körében, azóta még jobban figyelek erre, pedig olyan képet még soha nem tettem fel az oldalamra, amit nem én készítettem. Érdekes ez a recept, mert nagyon sok helyen megtalálható, de senki nem hivatkozik semmilyen forrásra. Igyekeztem megkeresni az első megjelenését az Interneten, de ahhoz sokkal több időre és türelemre lett volna szükség, márpedig az idővel kicsit hadilábon állok. Végül a legkorábbi receptet a Hoxán találtam meg, 2007. február 25-én töltötte fel juditkoller. Bárhonnan is vette a receptet, jó ötlet volt megosztani másokkal. Tovább a recepthez >>>

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a sütid, ahogy az összes, ami a kezeid közül eddig kikerült!

    A képlopás....hát igen, az egy külön sztori, de lassan csatlakozhatnak azok is hozzá, akik ugyan saját maguk készítenek el egy sütit, de nem hivatkoznak a forrásra, aztán a google meg ugye őket mutatja csak....és a lényeg, hogy ez nekik még pénzkereset is...áááá...

    VálaszTörlés
  2. Latsia!
    Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy.:)

    Sajnos nekem is van olyan saját receptem, amit a google előbb talál meg más oldalán, mint a sajátomon, aztán a következő már arra az oldalra hivatkozik, és a végén még én érezhetem magam kellemetlenül, mert majd azt hiszik, hogy én nyúltam le mástól.:(

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a receptet!
    Imádjuk a madártejet,ezért nem volt meglepő,hogy torta formájában is a család kedvence lesz.

    Tiitaa

    VálaszTörlés