JellyPages.com

2009. november 15., vasárnap

Hagymás-sajtos melegszendvics

Én úgy nőttem fel, hogy nem is tudtam, hogy létezik melegszendvics. (Micsoda veszteség, bár amiről nem tudunk, az nem is hiányzik.) Középiskolás voltam, amikor az egyik ismerősöm megkínált sütőben sült sajtos pirítóssal. A kenyérre reszelt sajtot szórtak és megsütötték a sütőben. Emlékszem milyen örömmel vittem haza a „receptet”. Ez még nagyon új dolognak számított. Nem voltak melegszendvicset árusító büfék és a Magyar Konyha első száma is még csak évek múlva jelent meg először. Tulajdonképpen minden újdonság, ami szép lassan beszivárgott a konyhánkba ezzel az újsággal kezdődött. Hosszú évekig szinte csak a húsos-, gombás- és a sajtos melegszendvics triumvirátus uralta a piacot, de ma már, hála a rengeteg szakácskönyvnek, gasztronómiai újságnak és az Internetnek, megszámlálhatatlan változata megtalálható. Mostanában elég ritka vendég a konyhámban, bár a tél közeledtével egy forró tea kísérőjeként még mindig megállja a helyét gyors vacsoraként.
Legutóbb egy hagymás változatot készítettem.
Tovább a recepthez >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése