JellyPages.com

2011. november 24., csütörtök

Ropogós rántott hagymakarika

Sokszor kísérleteztem a rántott hagymakarikával, de soha nem lett olyan finom, mint amilyet az egyik gyorsétteremben szoktunk enni, sőt még a fagyasztott, kész, csak sütni kell hagymakarikákat sem közelítettem meg. Mostanában láttam a neten egy ehhez hasonló elkészítési módot videón, és kipróbáltam. Nagy sikere lett. A tészta vastagsága nagyban befolyásolja a bunda vastagságát, így aki szereti a duci bundájú karikákat, azok sűrűbbre keverjék a tésztát. A receptnél megjegyzésben ajánlottam, hogy ehhez nem a finomra darált zsemlemorzsa a nyerő, de nekem nem volt akkor más otthon, mivel frissen megszerzett tudásomat azonnal kamatoztatni akartam, így az apró szemű morzsával készíttetettem el. Még csak Dexi exrudált kukoricakenyér sem volt otthon, amivel jó eredményeket értem  el a kfc-s csirke lekoppintásában, pedig az is nagyon megfelelő lett volna. A tescós zsömle is kiváló, ha teljesen kiszárad, és azt a reszelő durvábbik oldalán reszelem le, mert így nagyobb szemcsék is lesznek benne, de pechemre egy árva tescós zsömle sem volt otthon. Szerencsére így is nagyon jó lett, de hogy milyen lehetett volna, azt el tudom képzelni. Maradt pár darabka elfekvőben a konyhapultom, ami valahogy elkerülte családtagjaim figyelmét, így még este is le tudtam tesztelni a délben készült csodát, és bátran állítom, hogy nem csak frissen ropogós, hanem kissé állottan és hidegen is. Ez maga a csoda. Igaz, hogy még másnap is sült hagymaszag volt a konyhában, pedig direkt fehér, alig hagymaízű, kissé édeskés hagymát használtam hozzá, ezért már találtam is egy kipróbálásra váró újabb hagymakarika receptet, amit sütőben kell süt, és nagyon úgy néz ki, hogy hasonlóan jó eredményre lehet számítani. Hamarosan kipróbálom, és megosztom mindenkivel, mert csak az átható sült hagymaszag az egyedüli ok, ami visszatart attól, hogy heti rendszerességgel készüljön ez a finomság nálunk, mert nagyon szeretjük. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése