JellyPages.com

2009. november 17., kedd

Almás rózsa


Almás rózsa

Az elmúlt hét a rózsák hete volt a konyhámban. Kezdődött a krumpli rózsával, majd a Mákos túrótorta tésztarózsájával és a hétvégén ezzel az Almás rózsával. Ilyenkor szoktam abba a hibába esni, hogy mindent olyan szemmel nézek, hogy lehet-e belőle rózsát készíteni. (Amikor intenzíven űztem a foltvarrást, nem volt olyan mozaik, kőpadló, katedrál ablak, amit ne úgy néztem volna, hogy ezt meg lehetne-e varrni.) Már vannak ötleteim a rózsára, mint süteményre, de ezt előbb ki kell próbálni. Jade blogjában láttam meg először ezt a rózsát, de több helyen is feltűnt azóta. Futótűzként terjed, és hamaros mindenki ki fogja próbálni, mert aki igazán szeret sütni, az nem mehet el szó nélkül, illetve kipróbálás nélkül egy ilyen recept mellett.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Aliz!

    Ez nagyon jónak tünik! Majd megpróbálom én is.

    Üdv: Aranka

    VálaszTörlés