JellyPages.com

2010. január 6., szerda

Virtuális étlap

Még a karácsony előtti zűrös, készülődős napok egyikén invitált Liza erre a játékra, de egyszerűen nem volt rá elég időm. Még az első felindulásomban elkezdtem az ételek címét linkkel együtt kimásolni a honlapomról, és még az édességeknél sem tartottam, amikor már legalább 60 receptet kigyűjtöttem. Rájöttem, hogy képtelen vagyok így kutyafuttában válogatni, ezért félretettem az egészet, hogy nyugodtabb körülmények között folytassam. Sokszori szűrés után ezeket sikerült kiválasztanom a 678 receptből. Ennél kevesebbet nem tudtam kiválogatni, mert ezek közül bármelyiket ki kellene hagynom, az már fájna.:)

Levesek, előételek

Csirke vajas tésztában

Gyümölcsleves túrós galuskával

Metélőhagymás kukorica krémleves

Norvég királyi leves

Tárkonyos raguleves

Húsételek

Csirke indiai módon

Fokhagymás sült lapocka

Hentesborda

Húsgombóc currymártásban

Kókuszos-ananászos karaj

Különleges töltött borda

Pezsgőmártásos csirke

Pilisi ragu

Rozmaringos-narancsos csirke

Tanduri csirke

Tepsis diós hús

Köretek

Ázsiai burgonya

Palaó rizs

Rozmaringos krumpli

Zöldséges-mogyorós rizs

Saláták

"Fehérjebomba" saláta

Kukoricás chilis babsaláta

Majonézes-virslis lencsesaláta

Mogyorós burgonyasaláta

Édességek

Almahabos süti Aliz módra

Emeletes élvezet

Krémes meglepetés

Különleges meggyes pite

Mákos túrótorta

Mennyei eledel

Pezsgőhab-torta

Sült túrógombóc

Verdens beste

Sós vendégvárók

Sajtkrémmel töltött pogácsa

Spenótos pogácsa


Már nagyon sokan elkészítették a saját étlapjukat, de én még kiváncsi lennek Gesztenye, Edo és Gyöngyi étlapjára is.

5 megjegyzés:

  1. Alíz szivem, feladtad a leckét rendesen! Ehhez nekem is el kell töprengenem, sok van a listán.. Majd elmélkedem, de időt kérek!

    VálaszTörlés
  2. Aliz,koszonom,hogy ram gondoltal:)Mar elkeszitettem en is a sajat etlapomat!

    http://gergelyne.blogspot.com/2009/12/az-en-virtualis-etlapom.html

    VálaszTörlés
  3. Hát ez igen! Nagyon jó étlap, lehet csemegézni a sok finomságból.

    VálaszTörlés
  4. Gyöngyi! Nyugodtan, nem sürgős és csak akkor, ha tényleg van kedved hozzá. Neked is túl sok recepted van ahhoz, hogy könnyű legyen a választás.:)

    VálaszTörlés
  5. Liza! Köszönöm szépen és a játékot is.:)

    VálaszTörlés