JellyPages.com

2010. január 10., vasárnap

Húsgombócok tejfölös mártásban


Ez a recept a DPG (Drótpostagalamb) receptgyűjteményéből származik. Akik régóta jelen vannak az Interneten, azok biztosan jól ismerik. (Még én is küldözgettem be recepteket 8-10 évvel ezelőtt.) Mivel az arányok nem voltak pontosak és a húsmassza túl híg lett, körülnéztem a neten, hogy mások is elkészítették-e, és mennyiben módosították a receptet. Találtam párat, de csak egyetlen blogban tett valaki megjegyzést arra, hogy nem lehet az eredeti arányokkal gombócot formázni a húsmasszából. A többiek ki se próbálták, úgy közölték a receptet. Módosítottam az arányokon és remélem, hogy aki kipróbálja, nem bánja meg, mert az egyszerűsége ellenére is egy nagyon finom étel. Tovább a recepthez >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése