JellyPages.com

2010. január 13., szerda

Különleges ebéd

Máshogy működik annak az agya, akinek főzős honlapja van vagy gasztroblogot ír?? Az enyém lehet, hogy igen, és ehhez már 3 év is elég volt.
Nem olyan régen történt, hogy egy új ételt fedeztem fel.:) Hétköznap a munkahelyemre rendelem az ebédet különféle ételszállító cégektől. (Már majdnem mindet kipróbáltam.) A porta környékén van egy kis asztal, amire leteszik az ételeket, és onnan lehet elvinni. A főnökömnek is szoktam rendelni, így dél körül lementem érte, amit egy szatyorba tettek a főnök ebédjével együtt. Nézem a liftben, hogy mit kaptunk. Az egyik juhtúróval töltött csirke rántva, jázminrizzsel. Gondoltam, hogy ez a főnöké lesz, mert a juhtúróval annyira nem vagyok haver. A másik majoránnás tökfőzelék fasírttal. Ekkor kezdtem irigyelni a főnököt. Majorannás? Nem kapros? Megmelegítem, elkezdtem enni…hmmmm…ez egész érdekes. Kissé darabos volt, de az jutott az eszembe, hogy nem reszelték a tököt, hanem kockára vágták. Ekkor felfedeztem benne krumpli darabkákat. Egyből előjött a receptkipróbáló vénám, már láttam a lelki szemeim előtt a honlapomon a különleges majoránnás krumplis tökfőzelék receptjét. Igazi különlegesség lesz.:) Az is eszembe jutott, hogy a sógornőmnek is megírom (aki nagy főzelékes), ilyet még biztos nem főzött. Hmm… ez egész érdekes, sőt, finom. Igaz, hogy nem volt tök íze, mert a majoránna dominált benne, de a töknek amúgy sincs markáns saját íze. De, jó!!! Egy új, különleges recept!:) Még az is átfutott az agyamon, hogy majd forrásként megjelölöm az ételszállító céget, de azért ekkora reklámot nem csinálok nekik…ingyen…majd azt írom, hogy egy ételszállító cég kínálatából való. Aztán megnéztem a doboz tetejét, mielőtt kidobtam, és az volt ráírva, hogy „Majoránnás krumplifőzelék, fasírozottal”. Én hülye! Látszik, hogy máshogy jár az agyam, mint egy átlagos embernek, mert nekem még a majoránnás krumplis tökfőzelék sem tűnt furának, elhittem, és csak követendő érdekességet láttam benne. Az agyam ráállt a tökfőzelékre, és fel se tűnt, hogy egy teljesen hétköznapi krumplifőzeléket ettem.:) Azóta is izgatja a fantáziámat a krumplis-majoránnás tökfőzelék.:)

4 megjegyzés:

  1. Én teljesen jól elképzelem a majoránnás tökfözeléket, csak nem tennék bele krumplit. Kockára vágott tökből pedig amúgy is szoktam, jobban is szeretem, mint gyalulva :)
    Próbáljuk ki, miért ne legyen valami új?

    VálaszTörlés
  2. Aliz!

    Így születnek az újdonságok a gasztro világában :-)))

    VálaszTörlés
  3. Már született úgy új étel, hogy elkezdtem egy recept alapján főzni, aztán a közepétől véletlenül az alatta lévő receptnél folytattam az olvasást, és nem vettem észre azonnal.:)

    VálaszTörlés