JellyPages.com

2010. január 17., vasárnap

Fehércsoki ajánló


Nem akarom reklámozni a Tescot, de most kivételt teszek, ugyanis többször felmerült az a kérdés, hogy milyen fehércsokit érdemes használni. Én már többfélét kipróbáltam, volt amelyik a helyett, hogy megolvadt volna a micróban, szép barnára sült, volt amelyik szépen olvadt, de nem volt jó íze, amelyik meg minden szempontból megfelelt volna, az nagyon drága volt. Régebben már felfedeztem a Tesco 200 gr-os fehércsokiját, ami minden szempontból jó volt, de néhány hónapja majdnem duplájára emelték az árát. Most a képen szereplő csoki kapható akciósan. Először csak 2 táblát vettem belőle, itthon kipróbáltam és visszamentem egy nagyobb mennyiségért. Nagyon jól olvad, az íze is jó, az ára meg nagyon kedvező. 100 gr-os és 119.-Ft. Én a pesterzsébetibe járok, de gondolom a többiben is van. Van egy terület, a bejárattal szemben, ahová a heti akciós termékeket rakják, és itt van egy egész polcsor, ahová 30 %-os táblákat tettek. (Más is van ott, amit érdemes kipróbálni.) Ezt a csokit csak ott láttam, az édességek között nem, vagy csak nem voltam elég figyelmes. Nem tudom meddig tart az akció, de először már majdnem egy hete vettem, legutóbb tegnap, az akcióváltás meg pénteken szokott lenni.

2 megjegyzés:

  1. Azt lehet tudni, hogy vajon ki a gyártója a csokinak?

    VálaszTörlés
  2. Csak annyi van ráírva, hogy származási ország Lengyelország, forgalmazza a Tesco.

    VálaszTörlés