JellyPages.com

2010. január 12., kedd

Mákos palacsinta rumos szilvaöntettel

Egy újabb mákos finomság. Nem, nem azért, mert annyira megszerettem, hanem szabadulok a maradékoktól. Most éppen a bejgliből kimaradt darált mákot akartam hasznosítani. Ezt a receptet már régen kinyomtattam a receptbazár oldaláról (csak azért nem linkelem be, mert haragszom rajuk, ugyanis több receptemet lenyúlták már úgy, hogy még egy kis zárójelben sem jegyezték meg, hogy tőlem származik, de én rendes vagyok és legalább ideírom az oldal nevét). Először néhány évvel ezelőtt Nyíregyházán egy wellness szállodában ettünk ilyen palacsintát és akkor nagyon ízlett. Nemrég újra jártunk ott, de eltűnt az étlapról. Nagy kár, mert igazán finom. Kicsit tömény, éppen ezért két palacsinta szerintem elég fejenként. Palacsintasütésnél azért számoljunk az "elrontott" példányokkal, meg a minőség ellenőrzése miatt fellépő veszteséggel . Nálunk még a kutyus azonnaléhenhalok tekintetével is számolni kell. Tovább a recepthez >>>

2 megjegyzés:

  1. Pedig palacsinta helyett egy kör jutalomfutás jár neki :-)

    VálaszTörlés
  2. Egy falatért bármit elcserélne. Még a citromot is megeszi.:)

    VálaszTörlés