JellyPages.com

2010. január 27., szerda

Burgonyapelyhes lángos

Van egy német (volt NDK-s) barátunk, aki 2 dolgot soha nem hagyott volna ki, amikor Magyarországon nyaralt, az egyik a piaci hamburger, amit puffancsban árultak megtömve hagymával és csalamádéval, meg a lángost. Ezért a hamburgerért nem különösebben lelkesedtem, de a lángosért igen. Ritkán készítek, mert eteti magát, főleg ahogy mi esszük, sok tejföllel és sajttal vagy pizzakrémmel és sajttal, és nehéz kontrollálni a mennyiséget, aztán hónapokig rá se tudunk nézni. Ezért szeretem a piaci lángost, mert abból csak egyet vesz az ember - többnyire - így nem lehet hosszú időre megunni. Időnként azért rászánom magam a lángossütésre, de egyre ritkábban van rá igény a családban és a gyerekek is kinőttek abból a korból, amikor a haverokkal és a barátokkal volt tele a lakás, és bármi jöhetett (lángos, melegszendvics, palacsinta, gofri), csak finom legyen és sok.:( Tovább a recepthez >>>

4 megjegyzés:

  1. Biztos fincsi lehet, nagyon guszta!
    Ahhoz képest, hogy nagyon szeretem a lángost én még nem mertem vállalkozni a sütésére, de ezt lehet, hogy kipróbálom:-))

    VálaszTörlés
  2. Liza! Pedig egyáltalán nem bonyolult, egyszer érdemes kipróbálni.:)

    VálaszTörlés
  3. Én most sütöttem, vacsira, csak krumplit használtam.. Képzeld, nem sütöttem most ki mindet, kettőnknek sok lett volna, gondoltam, hagyok holnapra. Betettem egy tupperben a hűtőbe, eddig egyszer néztem rá, és még ott is kel tovább a lelkemadta! Most fél 2(hajnali), lenyomogatom még egyszer, remélem reggelig nem fut ki! Kíváncsi vagyok, mit fog csinálni? Holnap hűtőt kell-e takarítani? vagy nyugi lesz?

    VálaszTörlés
  4. Gyöngyi!
    Lehet, hogy nem véletlenül nincs krumpli a zacskós lángosokban, amit akár egy hétig is lehet tárolni a hűtőben. Még nem próbáltam a krumplis lángostésztát eltenni másnapra. (A krumplipelyhes is egyenértékű a krumplissal.)Ezután meg se próbálom.

    VálaszTörlés