JellyPages.com

2011. augusztus 10., szerda

Tojásos-löncshúsos melegszendvics

Emlékszem még azokra a régi időkre, amikor sokkal több konzervet ettünk, mint ma. Olcsó volt a húskonzerv, a májkrém, és lényegesen kevesebb fajta felvágottat lehetett  kapni. Volt a kenőmájas, a parízer, a gépsonka, meg még néhány felvágott és annyi. Ma már csak májkrémféléből vagy 20 félét láttam egyetlen nagyobb árúházban. Valahogy jobban is ízlettek azok a régi konzervek, vagy csak az emlék szépíti meg, nem tudom, de volt egy sárga dobozos löncskonzerv, amit nagyon szerettem. Sokszor készítettem belőle melegszendvicset, meg gyors "milánói" spagettit (akkor még nem is tudtam, hogy mi a különbség a milánói és a bolognai spagetti között, minden tésztát gyüjtőnéven milánóinak hívtunk, amelynél a tésztát valamilyen paradicsomos, húsos, sonkás szósszal öntöttük le). A mai konzervek nem nagyon ízlenek, bár van a Lidl-ben egy csülökkonzerv, ami nagyon hasonlít ízre erre a régi sárgadobozosra. Abból szoktam ilyen melegszendvicset készíteni. (A képeken most éppen nem ez a fajta szerepel.) Tovább a recepthez>>>

1 megjegyzés:

  1. Valóban a régi konzervek sokkal jobbak voltak. Emlékszem azt a fajta löncshúst amit említettél, egybe kilehetett venni a dobozból még rántottam is és sokkal ízletesebb volt. A mostani esik szét, fűrészpor íze van.Nagyon ritkán szoktam venni, a májkrém sem olyan mint régen.Melegszendvicset mi is gyakran készítettünk! Ma már ritkábban ! Pedig milyen guszta !

    VálaszTörlés