JellyPages.com

2011. augusztus 3., szerda

Rumos szilvás sütemény

Újabb régi recept kapott szép új külsőt. Mivel volt egy zacskó, már válogatásra szoruló szilvám itthon, elővettem ezt a receptet. Először akkor készítettem, amikor csak terveztem egy honlap létrehozását. Majdnem 5 éve már ennek, de azóta sem volt ismétlése. Az első ételekhez csak néhány képet készítettem, hiszen akkor még a receptek zöme kép nélkül vagy egy-egy, a kész ételről készült képpel jelent meg, így nem csak egy nagyszerű süteményt kóstolhattunk most újra, hanem újabb fázisfotókkal is kiegészíthettem a leírást. Előbb-utóbb ez lesz a sorsa a többi régi receptnek is. Azért az eredeti képet is a képtárban hagytam nosztalgiából. Tovább a recepthez>>>

4 megjegyzés:

  1. Ez a sütemény is igen ízletes lehet, különösen a szószt ha még ráöntjük. Nagyon guszta !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom sütemény. Ez a szósz különösen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki:) Isteni lehet ezzel a szósszal!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a hozzászólásokat. Az sem utolsó szempont, hogy nagyon gyorsan elkészül.:)

    VálaszTörlés