JellyPages.com

2011. július 8., péntek

Sárgabarack torta

Megszakítom egy kis időre a régi receptek közlését, mert van néhány friss receptem, amelyek hamarosan elveszítik az aktualitásukat, mivel idénygyümölcsökről van szó.
Nem olyan régen készítettem egy Epres-zseléhabos süteményt, ami nagyon jól sikerült, így elkezdtem tesztelni ezt a módszert (gyümölcskocsonya-gyümölcs-tejszín) különféle gyümölcsökkel. Van egy meggyes változat is málnakocsonyával, mákos piskótával, csak még nem írtam meg hozzá a receptet, de hamarosan az is jön.) Ezt a tortát hétvégére készítettem, és nagyon ízlett mindenkinek. A barack és a citrom íze nagyon jól megy egymásgoz, így egy pikáns, nagyon gyümölcsös, könnyű, habos és mutatós torta lett belőle. Gondolkodtam valamilyen borításon is, de ez így is nagyon gusztusos volt.  Már jár az agyam a további variációkon, mint pl. citrom-sárgadinnye, de a citromtortát vagy narancstortát is lehetne készíteni ezzel a módszerrel, hiszen ezek az ízek amúgy is megtalálhatók az Alsa gyümölcskocsonyapor választékában. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése