JellyPages.com

2010. november 7., vasárnap

Chilis-sajtgombóc leves

Ez egy kimondottan gyors leves, és nagyon finom. A kolléganőmtől származik a recept. A múlt héten készítettem el először, akkor leveskockából készült az alap, de a mai húslevest (már elmúlt éjfél), tehát a tegnapi húslevest már úgy főztem, hogy maradjon mára üres lé, így újra főzhetem, immár finom csirkehúslevesből, ami valószínűleg az ízén és az állagán nem fog javítani, de nem is kell, mert leveskockából készítve is nagyon finom. A lényeg a gombócban van. Füstölt sajttal még finomabb. Én is azzal készítettem, de csak enyhén volt füstölve, így az ízén csak kicsit lehetett érezni. Minél több a gombóc, annál finomabb és tartalmasabb lesz a leves. Mire megfő, a leves is átveszi a sajt ízét. Chilit egyéni ízlés szerint tehetünk bele. Tovább a recepthez >>>

1 megjegyzés: