JellyPages.com

2011. február 23., szerda

Zacskós lángos


Közel 20 évvel ezelőtt ezzel a recepttel  nyitottam azt a határidő naplót, amibe azóta is írogatom, gyűjtögetem a recepteket.  Akkoriban ez a recept vándorolt kézről-kézre, és nagyon népszerű volt. Unalomig sütöttük, még reggelire is elővettünk egy-egy kis darab tésztát, és gyorsan megsütöttük. Meg is untuk, mert hamar telítődtünk a könnyűnek nem mondható, olajos tészta illatával. Mostanában évente talán 4-5 alkalommal eszünk lángost (beleértve a piacon alkalomszerűen vásárolt lángosokat is, és ennyi elég is). A változatosság kedvéért időnként megtöltöm valamivel, pl. sajttal, virslivel. Tovább a recepthez >>>

7 megjegyzés:

  1. De meg kívántam nagyon guszta!:-)

    VálaszTörlés
  2. Aliz!
    Szuper ötlet, nagyon jól néz ki:-))

    VálaszTörlés
  3. Az a virslis megoldás nagyon tetszik! Ki kell próbálni!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen.:)
    Már egy éve készültek a képek, de most én is megkívántam. Legutóbb 500 Ft-ért vettünk valahol egy tejfölös-sajtos lángost. Nagyon durva, az egész tészta kerül annyiba, mint egy sima lángos.:)

    VálaszTörlés
  5. A recept linkje lemaradta "Tovább a recepthez" feliratról. Mondjuk így is megtalálható. :) kismacko

    VálaszTörlés
  6. Kedves kismacko!
    Köszönöm szépen, javítottam.:)

    VálaszTörlés