JellyPages.com

2011. február 1., kedd

Túrós és almás pite


Vannak olyan ételek, amelyek a neten nagyon sok néven fellelhetők. Ilyen ez a recept is. Én először 20 éve találkoztam vele a Kiskegyed nevü újságban. Akkoriban még nem létezett a Kiskegyed Konyhája, csak 1-1 recept jelent meg a lapban, és ott Frigyes túrós néven szerepelt. A net terjedésével a legkülönbözőbb neveken bukkant fel. A legelterjedtebb talán a Lusta asszony rétese és a Szórós süti vagy pite. Eleinte csak túróval készítettem, úgy, ahogy először olvastam a receptet, aztán mindenféle töltelékkel kisérleteztem. Leginkább az almás változat jött be a túróson kívül, ezért mindig úgy készítem, hogy megfelezem. Mivel már régóta készítem és én is változtattam rajta, ezért én is adtam neki egy új nevet. Tovább a recepthez >>>

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem én is. Gyakran készítem. A mákos és diós formáció is finom.

    VálaszTörlés