JellyPages.com

2011. február 24., csütörtök

Verdens beste


A legjobb recepteket már több mint 4 évvel ezelőtt tettem fel az oldalamra. Akkor még kevesebb fázisképet készítettem, és jóval gyengébb volt a fényképezőgépem is. Időnként újra elkészítem, lefényképezem és kicserélem ezeket a recepteket az oldalamon. Évekig egy olyan kép volt fent erről a süteményről, ami minden volt, csak nem vonzó, ennek ellenére mégis rengeteg helyen belebotlottam a neten. Talán ezt a receptet vitték el a legtöbben tőlem.
A 80-as években néhány évig Oslóban éltünk és mindjárt az első karácsonykor egy ismerős család meghívott minket vendégségbe. A sok szép sütemény között ez a krémes, habos csoda is meglapult, ami nem a szépségével nyűgözött le, hanem az ízével. Légiesen könnyű volt, vaníliás, édes, és azonnal a kedvencünké vált. Elkértem a receptet a házigazdától, aki egy kötegnyi fénymásolatból adott egyet, mert mint mondta, olyan sokszor kérték már el a receptet, hogy jobbnak látta, ha másoltat belőle. Pár nappal később már meg is sütöttem az első süteményt, és azután az összes olyan vendégünknek, aki csak megfordult nálunk, pedig nagyon sokan voltak.
Pár hete valaki írt nekem és megkért, hogy küldjem el neki norvégul az eredeti receptet. Megtaláltam ezt a fénymásolatot, és beszkenneltem.

Ha lenne még valaki, aki nem ismeri a "világ legjobb süteményét", amire a norvég neve is utal, az ki ne hagyja!

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges!
    Én is megsütöttem anno, egy gyümölcsös variációt, köszönet Neked a receptért!:-)*

    VálaszTörlés
  2. Én is megsütöttem már, a receptet pedig innen vittem :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, és örülök, hogy megsütöttétek a kedvenc sütimet.:)

    VálaszTörlés