JellyPages.com

2012. február 29., szerda

Update1-es túrógombóc

A túrógombócok sorát megint egy diétás változattal folytatom. Nem olyan régen fedeztem fel a zabkorpát. Akkor kedveltem meg, amikor "tejbegrízt" főztem belőle, és meglepően hasonlított az igazi, grízből készült változatra. Ha olyan egészséges is, mint ahogy azt sokan állítják, akkor azt a kis különbséget örömmel vállalom. A túrógombóc is nagyon finom zabkorpával, és a tudat, hogy szinte bűntetlenül élvezhetjük, még finomabbá is teszi. Egyébként meg szokás kérdése. Emlékszem életem első coca colájára. Még gyerekként kóstoltam, amikor nálunk nyaraló osztrák ismerőseink megkínáltak vele. Borzasztó roszz volt, olyan volt, mint a Fagifor, amit akkoriban köhögésre kaptunk kanalas orvosságként. Gyorsan megszerettük, amikor már kapható volt nálunk is. Aztán jött a light változat. Szinte ihatatlannak éreztem, ma meg a cukros változatától érzem azt, hogy túl édes, és összeragad tőle a szám. Ezekkel az egészséges alapanyagokkal is így vagyok. Először talán furcsa, majd egy idő után jobban ízlik, mint az eredeti. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése