JellyPages.com

2012. január 10., kedd

Sütőben sült ropogós hagymakarika

Már jeleztem a múltkori rántott hagymakarikánál, hogy megtaláltam a majdnem tökéletes változatot, és említettem, hogy kipróbálásra vár egy másik ígéretes recept is. Azóta ki is próbáltam, és azonnal meg is osztom veletek, hogy késedelem nélkül bárki kipróbálhassa, mert nagyon jó lett.
A rántott hagymakarikának csak egyetlen baja van, hogy képtelenség kiszellőztetni a lakást utána, hosszú időn keresztül (bár nálunk ez a probléma már megoldódott, mert a tavaszi télnek köszönhető, hogy eszembe jutott, hogy a karácsonyi rántott halat a teraszon süssem egy indukciós főzőlapon, és azóta minden ehhez hasonló ételt ott sütök).
Ez a hagymakarika nagyon finom, ropogós, és izgalmas, mert az íze mindig attól függ, hogy milyen fűszerezésű chipszet használunk hozzá. Én most kétfélét is kevertem, mert csak így lett elég, és ettől egész érdekes elegyet kaptam. A sűrű joghurtos mártásból vastagabb réteg tapad a karikákra, és így elég sok chipsmorzsát felvesz, ami egy finom, ropogós bundát képez rajta. Most csak próbának szántam a rántott csirkemáj és a sült krumpli mellé, de már tudom, hogy legközelebb valamilyen finom mártogatós szószt is készítek hozzá, és a vendégeimet fogom elkápráztatni vele. Még hidegen is ropogós és finom maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése