JellyPages.com

2012. január 26., csütörtök

Narancsos kocka



A receptgyűjteményem egy újabb gyöngyszemmel bővült. Ez az a sütemény, amit sokszor fogok ismételni, tortaként elkészíteni, és még ki tudja milyen más formában variálni. Már régóta őrizgettem a receptet kinyomtatva (egy külföldi blogban találtam), és kicsit idegenkedtem tőle a narancs héjastól való felhasználása miatt. Nem igazán bíztam abban, hogy nem lesz keserű a héj miatt, de nem lett az. Nagyon finom narancsízű, kicsit nedves krémet kaptam, ami egy picit a puncstortára emlékeztetett, de annál sokkal finomabb. A másik meglepetés a tésztája volt. A tej miatt elég folyós volt nyersen, elterült a tepsiben rendesen, és szinte meglepett az a puha, szivacsos állag, amit sütés után tapasztaltam. Már elképzeltem tekercsnek, tortaalapnak, gyümölcsöt rászórva, felébe kakaót keverve, tarkán… stb. Egyszóval szuper süti, érdemes kipróbálni. Tovább a recepthez>>>

3 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta és pikáns íze lehet a narancstól. Biztos jó lenne a tésztája valóban akár tekercsnek is !

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jól néz ki, meg az állaga is tök jónak tűnik, elmentem és tuti ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  3. Éva, Krasziboszi! Köszönöm szépen, remélem ízleni is fog.:)

    VálaszTörlés