JellyPages.com

2010. május 14., péntek

Sültcsirke leves

Aki visszatérő látogató a honlapomon, az tudja, hogy csak elvétve talál olyan recepteket, amelyekhez nehezen beszerezhető vagy különleges alapanyagok kellenek, ellenben sok olyat igen, amiben van valami érdekesség, vagy eltér a megszokottól. A múlt hétvégén nagyon régi újságokat, újságkivágásokat nézegettem, és valamelyikben olvastam a Sültcsirke levesről. Már az első pillanatban megtetszett, mert még nem hallottam róla, és érdekesnek találtam. Természetes volt, hogy ezt ki kell próbálnom, mert szokatlan, és kíváncsi voltam milyen lehet. Mivel csak abban tér el egy hagyományos csirkelevestől, hogy a belevaló húst előbb megsütik, így a receptre nem is volt szükségem. Most, hogy szeretném megadni a recept forrását, hiába keresem, nem találom, pedig bárki ötlete is volt, megérdemelné, hogy feltüntessem. Tovább a recepthez >>>

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jól néz ki a leves, egyből megkívántam :) Amúgy fura gondolat ez a sült hús...A levesnél mindig a lé íze volt fontos. Nem megy ez a leves rovására? Mert ha nem, én is kipróbálom..:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem, sőt, még finomabb lett. Kap még egy kis plusz aromát.

    VálaszTörlés