JellyPages.com

2010. május 29., szombat

Pestos-tökmagos pogácsa

Ez a recept annyira friss, hogy még majdnem meleg. A mai vendégeinknek készítettem, és mindenkinek nagyon ízlett. Lassan alig van olyan alapanyag, amivel ne készítettem volna már pogácsát. Van már baconos, burgonyapelyhes, fetás, füstölt sajtos, fűszervajas, juhtúrós, káposztás, túrós, magos, leveles, rétegelt, sajtkrémmel töltött, sajtos, sonkás, spenótos, most meg ez a pestos...és ahogy számba vettem a pogácsáimat egyet nem találok, mégpedig az egyik kedvencünket. Az elmúlt negyed órát a recept, meg a képek keresésével töltöttem, de nem találom. Azért az elég furcsa, hogy azon töröm a fejem, hogy még milyen új pogácsával tudnám bővíteni a választékot, erre kiderült, hogy pont az nincs fent, amit annyira szeretünk. Igaz, már nagyon régen nem készítettem, de ez nem szokatlan. Tegnap ezt a nemlétező receptet ajánlgattam a kolléganőmnek, amikor megkérdezte, hogy milyen pogácsát javaslok a hétvégére, amit még ő is el tudna készíteni. Remélem nem kereste. Nem is feltételeztem, hogy még nincs fent az oldalamon. Az már többször előfordult, hogy valami már rég fent volt, de elfelejtettem, és újra lefotóztam, újra megírtam a receptet, aztán amikor tettem volna fel, más elnevezéssel megtaláltam. Tovább a recepthez >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése