JellyPages.com

2010. május 4., kedd

Rántott tojás

Vannak ételek, amelyek azonnal megfognak, mert van bennük valami érdekes, legyen az egy szokatlan hozzávaló vagy párosítás, vagy valamilyen érdekes elkészítési mód. Mielőtt rátaláltam erre a receptre, már nagyon régen, már ismertem a rántott tojást, de azt előtte meg kell főzni, és végül is csak egy főtt tojás marad, a panír ellenére is. Gyerekként nem nagyon szerettem a húst, de rántva igen, mégpedig a panír miatt. Mit adott volna a nagymamám ezért a receptért azokban a régi, hússzűke időkben, amikor gyakrabban ettünk hagyományosnak mondható főzelékeket, mint manapság, többnyire üresen, friss kenyérrel, és nem csak azért, mert nem telt volna húsra, de valahogy az inkább a hétvége privilégiuma volt. Milyen jó lett volna egy-egy ilyen rántott tojás, amihez alapanyag mindig volt otthon. Én ezt az ételt akár egy szelet rántott hús helyett is szívesen megeszem, mert leginkább a panír az, amit a rántott ételekben szeretek. (Persze nem mindenki osztja ezt a véleményemet a családban, de ez a tojás még kritikus családtagjaimnál is jó helyezést ért el.)
Ezt is, mint minden igazán bevált kedvencünket a honlapom őskorában már közzétettem. Még nem voltak olyan vonzóak a képek, talán ezért is próbálták ki kevesen - gondolom én - ugyanis senkitől nem kaptam se jó, se rossz visszajelzést. Van még ezen kívül is néhány ismétlésre méltó recept, ezeket majd időnként előveszem és újra fényképezem. Tovább a recepthez >>>

2 megjegyzés:

  1. Bianka! Próbáld ki!:) Először 1 darabbal próbáltam ki, aztán azonnal készítettem még 4-et.:)

    VálaszTörlés